Poznań stolicą polskiego meblarstwa - zapowiedź FURNICA 2011

Międzynarodowe Targi Komponentów do Produkcji Mebli FURNICA są doskonałą okazją do lansowania oraz fachowego opiniowania nowych koncepcji funkcjonalno - wzorniczych ze świata komponentów do produkcji mebli, również dedykowanych sektorowi mebli tapicerowanych. Podczas najbliższej edycji tego wydarzenia przez cztery dni Poznań stanie się międzynarodową areną prezentacji światowych trendów w branży meblarskiej.

 

W targach FURNICA oraz w rekomendowanych przez Europejską Federację Producentów Maszyn do Obróbki Drewna EUMABOIS targach DREMA, które są czołowym wydarzeniem dla różnych sektorów branży drzewnej i meblarskiej w Europie Środkowo Wschodniej, udział weźmie ponad 800 firm z kraju i zagranicy. Już w dniach od 29 marca do 1 kwietnia w Poznaniu zaprezentują one swoje nowości na niemal 35 000 m2 łącznej powierzchni wystawienniczej. Z tą zróżnicowaną ciekawą ofertą najnowszych rozwiązań zapozna się ponad 24 000 profesjonalistów podejmujących kluczowe decyzje inwestycyjne w sektorze małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

 

DREMA i FURNICA są okazją do spotkania się w jednym miejscu i czasie z najważniejszymi przedstawicielami branży meblarskiej aktywnie poszukującymi konkretnych rozwiązań pomagających w rozwoju firm. W zakresie zainteresowań gości targowych są nowe technologie, a także komponenty i usługi mające zapewnić efektywną i wysokiej jakości produkcję małym, średnim i dużym zakładom z różnych sektorów branży. Profesjonalny charakter targów jest doceniany przez ich uczestników z ponad 25 krajów, a czynnikiem mającym wpływ na osiągnięcie ich wysokiego poziomu merytorycznego jest obecność czołowych producentów i dostawców działających na rynkach międzynarodowych oraz selekcja zaproszonych gości.

 

FURNICA - kreujemy trendy

FURNICA jest prestiżowym wydarzeniem dedykowanym profesjonalistom z różnych sektorów branży, którzy aktywnie poszukują inspiracji do realizowania nawet najbardziej wyszukanych kolekcji meblowych oraz ulepszeń w zakresie produkcji. Targi FURNICA wraz z odbywającymi się w tym samym czasie targami DREMA stanowią istotne źródło wiedzy o technologiach typu high-end dla meblarstwa.

W inspirującym spotkaniu branży meblarskiej udział wezmą czołowi producenci i dostawcy komponentów, prefabrykatów oraz usług dla różnych sektorów meblarstwa. Podczas czterech dni na targach, w kompleksie nowoczesnych pawilonów 6 i 6A prezentowane będą najnowsze rynkowe propozycje, z których wiele ma swoją premierę właśnie w Poznaniu.

 

Bogatej i zróżnicowanej ofercie wystawców towarzyszy interesujący program spotkań o specjalistycznym charakterze. Na targach odbywają się także unikalne pokazy technologii oraz konkursy z udziałem publiczności, a źródłem inspiracji dla producentów mebli oraz projektantów są interesujące wystawy, takie jak Urok Detalu.

 

Urok Detalu - the best of the best

Podczas targów zostanie zaprezentowana nowa odsłona Uroku Detalu - specjalnej przestrzeni konferencyjno-wystawowej, która w centrum uwagi skupia detale, wzory oraz innowacyjne koncepcje dotyczące funkcjonalności oraz design kolekcji meblowych. Na przestrzeni siódmej już edycji wystawy firmy-partnerzy zaprezentują produkty, które uznali za swoje „przeboje". Będzie można je poznać idąc aleją prowadzącą przez labirynt boksów pokazowych. Integralną część Uroku Detalu będzie stanowić Strefa Wiedzy, na przestrzeni której odbędą się wykłady i prezentacje oraz warsztaty z szeroko rozumianej tematyki technik sprzedaży.

 

Kontakty ze znakiem jakości

Dotychczasowi wystawcy targów w Poznaniu wiedzą, że wystąpienie na targach FURNICA to nie tylko możliwość zaprezentowania się swoim klientom w korzystnym świetle. Uczestnicy tego biznesowego spotkania cenią je za wysoką jakość odbywających się na stoiskach rozmów biznesowych, co jest wynikiem rejestracji i dokładnej selekcji zwiedzających. Dzięki temu wystawcy mogą być pewni, że każda spotkana osoba jest potencjalnym partnerem w biznesie mającym do osiągnięcia konkretny cel przy okazji odwiedzin ich stoiska. Profesjonalna publiczność, która aktywnie poszukuje kontaktów ułatwiających rozwój w biznesie, jest doskonałym źródłem opinii na temat nowych wzorów oraz informacji na temat sytuacji w branży.   

 

Targi od lat są uznaną formą marketingu bezpośredniego oraz platformą komunikacji, w tym przypadku na poziomie B2B. Kształtowana przez lata, wspólnie z ich uczestnikami, formuła organizacyjna zmierza ku osiąganiu konkretnych, mierzalnych efektów biznesowych. Międzynarodowe Targi Poznańskie, lider rynku targowego i konferencyjnego w Polsce oraz liczący się gracz w Europie, są aktywnym konstruktorem rozwiązań dopasowanych do aktualnych potrzeb rynku. Tego typu stymulatorami sukcesu są bez wątpienia targi DREMA i FURNICA, których nie może zabraknąć w katalogu narzędzi marketingowych nowoczesnej firmy.

 

Wstęp na targi po uprzedniej rejestracji on-line na stronie www.mtp24.pl lub w holach wejściowych na terenie wystawy będzie bezpłatny. Proszę zabrać ze sobą wizytówki.

 

Bilet bez rejestracji kosztuje 60 złotych (bilet jednorazowy) lub 90 złotych (bilet wielokrotny).

 

Więcej informacji: www.furnica.pl, www.drema.pl

 

Patronat honorowy: Ministerstwo Gospodarki, Krajowa Izba Gospodarcza

 

Organizator: Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

 

Partnerem internetowym targów Drema 2011 jest wortal Płyta Meblowa.pl

 

Galeria zdjęć z poprzedniej edycji targów Drema Furnica

Tagi