Jak dodać firmę do katalogu?
1. Wybrać z menu link "Dodaj firmę"
2. Wybrać pakiet po czym kliknąć w link "ZAMÓW PAKIET..." który przeniesie nas do strony zakładania konta/logowania
3. Założyć konto w serwisie przez wybór zakładki "Zarejestruj się!" i wpisanie swojej nazwy użytkownika (nick) i adresu e-mai i kliknięcie w buton "Zarejestruj"
4. Na podany adres e-mail zostanie wysłany e-mail z potrzebnymi do zalogowania loginem (nick-iem) i hasłem które będzie można później zmienić samodzielnie w panelu
5. Logujemy się przez wpisanie loginu (nicka) i hasła do panelu klienta z którego można dodać wizytówkę firmy czy ogłoszenie na giełdzie
6. Po zalogowaniu nad menu poziomym po lewej stronie serwisu pojawia się box zatytułowany nick-iem jaki podaliśmy podczas rejestracji. Klikamy w link "Moje konto"
7. W miejscu strony pojawi się box "Moje konto" w którym wybieramy zakładkę "Moja wizytówka" gdzie wpisujemy dane swojej firmy po czym klikamy buton "Zapisz"
8. Wizytówka jest opublikowana w katalogu firm