Teraz meble!


Pod hasłem Created in Poland rusza kampania promująca polskie meble za granicą. Kampania jest częścią programu promocji branży meblarskiej w ramach realizowanego przez Ministerstwo Gospodarki projektu systemowego „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych" Poddziałanie 6.5.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

 

Celem programu „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych" jest wykreowanie nowych, polskich, silnych marek, które będą rozpoznawalne na świecie i kojarzone z Polską jako krajem pochodzenia. Ministerstwo Gospodarki włączyło w program łącznie 15 branż, w tym branżę meblarską.

 

Budowanie marki mebli jako polskiej specjalności eksportowej będzie możliwe dzięki szeregowi zaplanowanych na lata 2012-2015 działań. W ramach programu przewidziano m.in. udział polskich producentów w europejskich targach branżowych, szkolenia, misje gospodarcze, branżowe konferencje, wizyty studyjne zagranicznych dziennikarzy i kontrahentów oraz kampanię reklamującą markę Polska Meble.

 


Kampania reklamowa polskich mebli zostanie zrealizowana pod hasłem Created In Poland, na potrzeby działań reklamowych zaprojektowano pięć motywów graficznych z wykorzystaniem zdjęcia męskich dłoni i rysunków mebli. Całość została przygotowana w stylistyce nawiązującej do logotypu Marki Polskiej Gospodarki.

 

Więcej o Marce Polskiej Gospodarki

 

Kampania będzie obejmować swoim zasięgiem terytorium Polski, Niemiec, Ukrainy, Rosji, Francji i Wielkiej Brytanii.

 

Za przygotowanie i realizację kampanii reklamowej są Międzynarodowe Targi Poznańskie i Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, które wygrały przetarg Ministerstwa Gospodarki na realizację programu promocji branży meblarskiej.

 

Tagi