Grunt to fachowość i szerokie spojrzenie

W czerwcu 2009 roku funkcję prezesa zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich, organizatora m.in. targów Drema i Furnica, objął Andrzej Byrt, który związany jest z liderem krajowego rynku targowego od ponad 30 lat.

Czym wyróżniają się targi Drema i Furnica?
Drema i Furnica to największe w Polsce spotkanie przedstawicieli branży producentów maszyn i narzędzi dla przemysłu drzewnego oraz komponentów do produkcji mebli. To targi przyciągające liderów, cenione za profesjonalizm i fachowość, wymieniane obok tak znanych imprez, jak +Ligna czy ZOW w Niemczech.
Cechą charakterystyczną targów Drema i Furnica jest ich nowoczesna formuła, kompleksowy zakres tematyczny oraz komfortowe warunki prowadzenia rozmów biznesowych.
Atutem targów są również wydarzenia towarzyszące, będące wizytówkami, przyciągającymi tłumy zwiedzających. Należą do nich między innymi: Forum Polskiego Przemysłu Drzewnego i Meblarskiego Polwood, unikalna w skali światowej Fabryka Mebli na Żywo oraz przestrzeń specjalna Urok Detalu.

Dlaczego warto brać udział w wydarzeniach organizowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie?

Naszym atutem jest profesjonalizm. Bez niego nie zdobylibyśmy zaufania gości targowych, którzy w wydarzeniach przez nas organizowanych uczestniczą często od wielu lat. Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Pentor Research International Poznań aż 84% naszych klientów i 60% klientów innych targów wskazuje MTP jako najważniejszy polski ośrodek targowy. Badania przeprowadzone na zlecenie Polskiej Izby Przemysłu Targowego również plasują MTP na pozycji niekwestionowanego lidera między innymi pod względem całkowitej powierzchni targowej, liczby wystawców i zwiedzających.
Międzynarodowe Targi Poznańskie wyróżnia ponadto kompleksowość usług. Naszym klientom oferujemy pomoc w zakresie zabudowy stoisk, rezerwacji miejsc hotelowych, wynajmu sal konferencyjnych, profesjonalnego matchmakingu biznesowego, obsługi technicznej.
Podstawową korzyścią z udziału w targach przez nas organizowanych jest ich efekt marketingowy i ekonomiczny. Ten pierwszy wiąże się ze skuteczną i atrakcyjną promocją marki, najnowszych technologicznych rozwiązań. Korzyścią ekonomiczną są natomiast transakcje i umowy podpisywane często bezpośrednio na stoiskach naszych wystawców.

Z początkiem czerwca rozpoczął Pan pięcioletnią kadencję prezesa MTP, jakie atuty zadecydowały o powołaniu Pana na to stanowisko?

Myślę, że moje doświadczenie zawodowe oraz długoletni związek z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Pracę na MTP rozpocząłem w 1977 na stanowisku kierownika wydziału, następnie zastępcy dyrektora zarządu MTP, I zastępcy dyrektora naczelnego oraz dyrektora naczelnego. Przez wiele lat pełniłem również funkcję doradcy zarządu MTP. Przez 10 lat pracując w Niemczech, miałem niemal codzienny kontakt z tamtejszymi organizacjami targowymi, należącymi do najbardziej renomowanych na świecie. Z targami zatem nigdy nie straciłem kontaktu. Z pewnością Rada Nadzorcza MTP doceniła także moje wieloletnie, owocujące licznymi kontaktami i nieco szerszym spojrzeniem na prowadzenie biznesu, doświadczenie w obszarze polityki i dyplomacji, kiedy to pełniłem funkcje m.in. kierownika biura radcy handlowego Ambasady PRL i RP w Brukseli, wiceministra współpracy gospodarczej z zagranicą, ambasadora nadzwyczajnego i pełnomocnego RP w RFN, doradcy Prezydenta RP ds. niemieckich i gospodarczych oraz wiceministra spraw zagranicznych.

 

Fot. D. Puciłowska
źródło: MTP

Tagi